söndag 15 maj 2011

Hej bloggen !!
nu skall ni få höra.. Igår bestämde jag mig att det var dags
att Milyan skulle kunna vara vid mommo under kvällen..
Så sagt och gjort. jag packade en väska med allt han behövde och jag var
coool lugn... vi gick bort till några bekant för att se eurovison och dricka lite vin..
Jag hann ta 2 glas sen ringde telefonen.. Milyan grät förtvivlat och tårarna sprutade..
Serdar cyklade hem tog mille och kom tillbaka.. Mitt humör var redan då tappat eftersom
de SKÄÄÄÄR i ens hjärta när man hör sitt lilla hjärta gråta så...
så vi gick hem och la oss i istället..

A alltså jag vet inte ens vad jag skall säga..
Älskar min lill kille mest i världen.. men jag oroar mig över hur det skall
gå med jobb och allt sånt när han bara blir så ledsen..
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööö


Idag är han iaf super glad..
han sover nu. efter de skall jag göra köttbullar med gräddsås..
Och att sverige inte vann gör inget.. Serdar är glad att vinnarna hade turkiska flaggan med upp på scen..så jaa man kanske skall fira det då hehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar