tisdag 31 maj 2011

My oh my
Vilken dag det har varit. Började med att städa av och putsa fönster..det ni jävlar vad vuxenpoäng jag kammade in där. Sen gick vi bort till Bonnie som fyller 1 år idag hurra hurra... och lämna lite presenter och fika, Sen hem la mig en halv timme,sen cykla till jobbet..
Och sen cykla hem i motvind ;) och vet ni..Lilleman var vaken så jag la honom så ikväll känns allt dubbelt så bra..

De finns mycket i mitt liv nu som är så bra..
men mest av allt är jag glad att jag hittat in på rätt väg och att jag har mina mål
som jag verkligen strävar efter..
åh tänk er innan jag fick milyan var jag en rastlös själ och jag velade alltid och hade ingen tro på mig själv.. men sånt måste man förändra när man får barn.för jag vill att Milyan skall se mig som en stark och stabil punkt i hans liv( SÅKLART som världens bull mamma också)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar