onsdag 25 maj 2011

Nu har jag pluggat klart för dagen..halv UP3 är ready! skönt.. så nu ger jag mig snart av till jobbet.. Alltså jag är lite nervös men inte så farligt? känns inte som så mycket kan gå fel, Jag kan inte slå in fel i någon kassa, utan jag ska bara visa vem jag är och vinna tillit hos en person.. Åh jag tror jag är så pass lugn att personen kommer känna sig trygg..
Men det återstår att se.. skall jag lära mig allt..och de är vad jag skall göra nästan hela juni :)
I juli börjar de på egen hand..

älskar att läsa bloggar..så ni som läser min blogg och bloggar..Fan kommentera bara hej och eran länk adress..DE VORE KUL? ELLER??Mammas lilla fjutt skall vara utan henne ikväll...de här är bra..jävligt bra för Milyan och mig...vi skall bli rock hard.. För om en vecka börjar en jävla ANNA WAHLGREN KUR som heter duga.. vi måste va hårda.. för att klara det..

1 kommentar:

  1. Halloj,

    Har för mig att jag lästa din blogg när du var gravid och precis fött sonen?

    Nu har jag i alla fall hittat tillbaka :) Jätte roligt för jag älskar att läsa "turkfru-bloggar"

    Bokmärker och kommer tillbaka :)

    Kramar Jenny

    SvaraRadera