måndag 23 maj 2011

Här sitter jag lite detoxad men dock en ofrivillig detox jag fick en släng magsjuka..tror inte
ni vill veta så mycket mer detaljerat än att jag och toan fick ett fint återseende ca 10gånger?? KUL LIKSOM!!

Förövrigt har jag skrivit under lite papper för jobbet.och börjar redan på ONSDAG!!
fattar ni vad sjukt..de är liksom inte imorgon men dagen där på? Aa jävligt nerrvigt..SÅKLART kommer jag inte kunna skriva så mycket om jobbet eller vilka ja jobbar med eftersom det är tystnadsplikt..vilket jag själv tycker är grymt....

Milyan har sovit snart en timme i streck..woppppwoooooooooppp..

Och sen till sist..
förlåt min kära vän josefin hinas..som hade gjort en så fin kladdkaka som jag lovat komma och äta..men blev stoppad...verkligen FÖRLÅT!!
HÖHÖ!..Titta på dom små pluttarna...kan inte fatta att bonnie blir 1 år om en vecka..och MILLE om en månad...nej de är galet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar