söndag 28 oktober 2012

Troll i troll skogen !
Innan jag börjar klaga ! skall jag tala om för er att vi gjorde en jätte mysig utflykt,
vi bestämde med madde och john och kendra att vi skulle åka ut till trollskogen och grilla,
Himla mysigt där ute jag är fortfarande kär och funderar starkt på om Mille skall ha sitt kalas där NÄSTA sommar? ja hatar ju kalas - kalas i en skog bäst? men hur brygger man kaffe haha.
Till mitt klaga är de så att ett av mina uppdrag på något konstigt vis inte blev inskickat eller en del av det blev inte det!! de suger, vet att ja kunde fått bra betyg där, men men va gör man?
Sen en annan övrig depp sak är att jag är ingen hemma fru, jag önskar så mycket att jag älskade livet att gå hemma, men ja känner mig mest nere jag älskar mina barn men jag vill jobba också.
tyvärr finns ju inte jobb på träd, men snart snart snart skall ja åtminstone ha praktik.
Skall försöka lösa de till januari.
vill byta blogg till nattstad men jag vet att ni inte orkar med en ny blogg adress IGEN!

 
Jag älskar dig !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar