fredag 12 oktober 2012

Dagen började bra. Milyan är på dröm humör, Niels är också ganska nöjd, Vi har avklarat tvätten vi började tvättstugan kl 7. Nätterna behöver jag inte ens nämna. Niels sover som en kråka och jag med! Inatt pissade han ner hela mig hahah KUL! indid!

Nu håller jag på att säljer av alla bebis saker, egentligen vet jag inte varför de är jobbigt?
jag menar vadå jag vill inte ha fler barn och om vi skulle ändra oss snackar vi kanske om 5 år. Det fina babygymmet kan ju inte ligga och damma bort baraför jag tycker de e fint?!

så nu åker de,.om nån av snåljåparna på köp sälj gotland ger 500 spänn! annars får de fan damma till jag lägger mig i graven HAHA! Känns bara så overkligt att BÅDA mina killar växt så fort att gymmet och babysitters och ja alla babystuff inte är intressant längre....

Well well.. NU vika tvätt och städa lite, idag skall vi ha ett skinande hem innan dagen är slut..


Och så som jag älskar er mina små små kottar <3 p="p">puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar