onsdag 10 oktober 2012

Borsta tänderna!



Milyan har aldrig riktigt gått med på de här med tänderna. Min ångest har växt då jag vet att HAN måste. tvång har vi alltså kört med.Men nu hittade jag videon ovan och nu jävlar öppnar ungen munnen och jag får borsta och borsta vi kör videon två gånger så rent blir det. Jag är nöjd att de äntligen typ är KUL att borsta dom små vita !! 

inatt va min 2 natt utan nässpray, god bless me haha men faktist så går de ganska bra, inte så extrem täppt som annars. Jag kör endast naizoil när jag vaknar för mina nässborrar är ju helt uttorkade av all nässpray den fått vara med om. Ps jag älskar fortfarande nässpray men kroniskt täppt är min största skräck Ds.

Idag skall jag på tal om tänder till tandläkaren. Skräck ja visst.Mest för jag undrar va fan den här rottfyllning kommer kosta. HATA HATA!!! Hej då pengarna... 
funderar starkt på att dra ut dom och sätta i fejk haha.. lite mer vita hade jag då valt..

Niels har haft feber nu i två dagar efter sitt vaccin så jag har liksom inte kunnat lägga ner honom utan en massa skrik.Idag verkar de vara bättre.hoppas så.

och helvetes psykologi kursen är över imorgon muntligt imorrn sen skall jag aldrig mer tala om psykologi.
Nu läser jag special pedagogik. och de är ju jag självklart grym på  haha eftersom de typ endast innehåller olika funkstionsnedsättnings frågor,och efter ha jobbat med de så känns de som de mesta sitter.
fick iaf ett A på första provet.woppw wopp.
Hej då efter världens längsta inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar