onsdag 3 oktober 2012

Hej Hej lilla blogg.
Jag kom fram till att jag skulle vilja vara komiker. haha tänk va roligt och skratta som jobb?
åt sina egna skämt också.ännu bättre. dock tycker jag själv bara att jag är rolig så karriären skulle nog inte bli lång.
Om en timme skall jag och niels hämta plutte. vi har hunnit med lite idag. fikat med madde.
sen plockat och nu tar jag de faktist sten lugnt. Jag palllar inte ligga i hela hela tiden.
så ibland får man slappa.. Så som idag.
Vi skall laga kyckling paj och kanske något annat gott idag.

Igår hade jag tvätt stugan hahha asså de låter så otroligt töntigt när jag berättar eller skriver det.
Men vi har asså tvättstugan en trappa ner. och brevid tvättstugan är en lägenhet som har sin uteplnats brevid.Inga konstigheter. men min paranojja. får mig alltid att tänka.när man tvättar när de e mörkt.
Gud va läskigt om nån skulle stå i fönstret när jag tittar upp..OSV! igår står jag och laddar en maskin.
Bakom mig hör jag någon säga HEJ! skit högt lät det. Jag hoppar fan en meter högt.drar av ett litet skrik och vågar inte titta ut. Efter ungefär ca 5 sek. Inser jag hahah att de va ju dom som bor brevid tvättstugan.att det är deras barn. MEN dom sekunderna va LÅNGA! och ja ville kasta tvätten och dra .. hahah! ASSÅ ja behöver hjälp ja e för lättskrämd. men endå.kul på något knäppt sätt..

Tänka sig att Niels faktist blir 5 hela månader tänk att han låg där inne och gottade sig? efter två barn kanske jag borde fatta att jag haft båda där inne.men Jag fattar noll.
Men jag vet att sömnbristen man lider av.gör mig till en trög människa.
så vi ses om ca 2 år sisådär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar