söndag 28 oktober 2012

Klockan var 6 men det kändes som 7!
dags att vänja sig vid vinter tid, till er som inte har barn är det nog ganska så simpelt, Men till mig som har två barn är de fan en timme som gör skillnad, Niels vaknar ALLTID kl 6 har jag tur 7, Idag ville han upp  6 sommar tid, då va kl för i helvete 5  på morgonen, Va fan gör man 5 på morgonen? ja man gråter nästan men men han bryr sig inte, han skall upp jag kan ta mig i brasan han ska äta på sin giraff snacka om livet, dra sig på soffan så han kommer nån cm, Stå i gåstolen och gapa, för att tillslut kanske decka i vagnen, Ja vissa har de bra, önskar jag fick plats i hans kläder idag,

Idag är iallafall min stora kärlek ledig från jobbet,så jag hoppas vi gör något mys, klär på barnen och går och matar fåglarna och äter nån god lunch, annars är de faktist bara skönt att ha han hemma jag får liksom fyra armar hahah han kan ta en unge jag kan ta den andra.. de är skönt faktist.


Skall bli bättre med bloggen faktist, för mig själv de finns ju inget roligare än gamla inlägg,!!
Shape up!!





Längtar till turkan just nu,önskar de va typ en kvart med bil dit.vore väl lovley!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar