onsdag 24 oktober 2012

Hola hola kaffeböner.
tyst i huset var det här, Jag är så sjukt jävla trött jämt så jag hinner inte me bloggstackarn,
Här händer det grejjer vill jag lova, Vi har köpt en fin bil, Konstigt va? inga körkort men ägare av en bil,
Ja man kan väl se det som en morot, Serdar är nära.. jag däremot har aldrig varit mer taggad,
hoppade till bilskolan, Ska göra mitt syntest. JAHA JAHA tydligen ser jag knappt med vänstra ögat KUL jul nu tar allt extra med tid, MEN va gör väl det. en värdslig sak..

Mille är normal igen.värsta trotsen är över.thank god.ibland slår den såklart till
men mestadels av tiden är han ALLDELES underbar. Niels är på väg in i alla växtfaser.
nu är de häng och kläng fasen, hahah ja bryter snart ihop eller ryggen gör.

en liten update. skall försöka bli bättre,men glöm inte mig på insta där uppdaterar jag iaf hahaha
theresesari

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar