torsdag 27 oktober 2011

Vad har jag gjort den senaste tiden eftersom det varit så dött här inne..Det skall jag säga er. Jag har jobbat jobbat jobbat jobbat lite till och tillsist jobbat.. Shit mina vänner mina fötter bultar min rygg värker hehe men nu har jag långledigt i fyra dagar.gissa vad som händer då.?

Då skall jag dras med en JÄVLA tandvärk hela tandköttet är uppköttat för en stor äcklig visdomstand skall ploppa upp? varför vaarför kan du inte bara stanna där inne..

Igår kväll gick vi hem till Josefin och Bonnie efter jobbet. Och jag dööööööör vad våra barn är söta ..Dom gillar verkligen varandra.DOM KRAMAS? fattar ni små söta barnkramar haha och Milyan försökte tilloch med en puss men Bonnie vill ta de lite lugnt haha GOOD GIRL! Nej men alltså de e så sött att se att man verkligen blir KOMPISAR näår man hänger sen man födds...

tillsist chockade min man mig igår. HAN hade köpt en ALLDELES ny Dator till mig i present.. haha gud jag blev så glad.. TACK världens finaste..

1 kommentar:

  1. med ny dator vill jag se många blogg inlägg! / Sanne

    SvaraRadera