torsdag 13 oktober 2011

Ledig dag

Jag gillar faktist att städa när Milyan är på dagis.det är betydligt enklare och jag hinner så mycket.
det är otroligt.. vi skall boka en tid i tvättstugan också..vill få bort all tvätt på en gång.en maskin då och då kommer jag inte långt på.. i helgen vill jag vara friiiiiiiiiiii från hus sysslor haha..
ÄLSKAR att vara ledig några dagar på raden ..man hinner otroligt..

Pratade med migrationsverket också.. läskigt att det tar upp till 6 månader nu mera och ens bli kallad till interjvu..tur vi inte AKUT va tvugna att åka till turkiii.. För de kan vi ick.

jag köpte en månads spotify också. nördigt kanske men jag dör utan det.. Spotify är fan the shit..
Tänk att det var Milyan som låg där inne och simmade runt.. Nu känns det helt ofattbart att jag faktist bar på honom i 9 månader. hehe gulliplutt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar