måndag 31 oktober 2011

Först upp sist ner....

Så blev det visst för mig.min familj har gått och lagt sig. medans jag sitter här i soffan och små njuter faktist av lite alone time. tuff dag på jobbet då min rygg seriöst D Ö D A D E mig. sov helt fel inatt..vilket då gav rygg och axel smärta gånger 25.. aj aj aj..
Saken är inte bättre med att jag jobbar från kl 07:00 till 20:00 imorrn.. uuuuh..

Vi åt pizza ikväll? jag krääks alltid efter vi käkat jag mår illa typ hela kvällen.så ikväll vart de fan den sista pizzan för mig.hemmagjorda är så mycket bättre..dom rinner det åtminstone inte fett av...skall snart se det Okända om jag nu vågar hahha brukar oftast hålla för ögonen och efter det är slut vågar jag inte ens gå på toa hahaha.. varför ser jag det då?? det undrar fasiken jag med haha serdar stöttar mig inte direkt.han tycker jag är löjlig att ja inte fattar det bara är fejk? då bodde han inte i vår lya i turkiet 6 tjejer och ett jäkla envist turkiskt spöke..pfffsss på låtsas my ass...


Sluta tjata kanske.så ni inte somnar hööhöhööhöhöhö.

GOD KVÄLL TJEJER!

1 kommentar:

  1. Tack vännen vad snäll du är :)
    Haha men jo det känns som den har gjort det! Har ingen ork att fixa mig och känns som jag ser ut som ett fetto ;)
    Har inte fått någon än. Men min syster fick sin sista månaden typ.
    Så kommer säkert!
    Haha går den inte bort av sig själv?
    Puss

    SvaraRadera