fredag 14 oktober 2011

Ensam mamma fikar då tänker man ju - Njuta av att kunna ha en varm kopp kaffe utan att en vild tarzan unge ska slå ut den,Kunna sitta still utan att behöva jaga runt ett Cafe så tarzan inte slår sönder något glas eller helt enkelt springer ut i gatan och röjjer.Man drömmer om en tidning och lugn och ro...

MEN mina vänner idag körde jag en ENSAM fika.. och fy faaaaaaasiken
va de var tråkigt. jag var inte alls avslappnad eller njöt inte ett dugg. jag kände mig ensam så jag fick ringa min andra mamma kompis och snacka lite skit. haha tack josefin som förgyllde min ensam fika.. Nej tacka vet jag en liten vild tarzan som hoppar runt..
Det är liksom mer min stil nu mera... gapande ungar med kakor eller sylt över ansiktet.Dom som spottar och fräser..Ett cafe där barnen får hoppa på borden äta va fan dom vill hur dom vill... De kanske är en affärs ide???????


med det här inlägget vill jag bara erkänna att jag seriöst har gått och blitt en riktigt riktigt jäkla mamma som inte fattar va ni barnlösa människor klagar om när barn sitter och spottar kakor i ert kaffe HAHAH!

1 kommentar: