onsdag 5 oktober 2011

Åh ni tjejer som har era män i armen.
jag har ingen aning om hur många turkfruar som läser min blogg.
men jag va precis inne på mitt favorit forum på facebook å en tjej skrev som sin saknad till sin pojkvän i armen. Alltså gåshud på hela armarna får jag.och faktist ont i hjärtat även om det inte är jag som är i den situationen.Saknad har jag ju levt med. Att ens vara ifrån den man Älskar gör ju fan helt sjukt jävla ont. men att ha en saknad och en ORO för att ens pojkvän/man skall bli skadad på något vis är ju tusen resor värre. Aj alltså jag är så jävla imponerad av dom tjejerna som fixar det.dom där månaderna.om jag kunde skulle jag krama dom alla..
För det är ju inte mer kärlek än det.. Kärlek som övervinner allt ger mig tro och hopp för alla...

tur min kärlek redan gjort den när vi träffades.vilket känns som om det var för tusen år sen hehe

1 kommentar: