söndag 2 oktober 2011

Sitter här och njuter av Tracy chapman sjuka röst. Älskar hennes texter och låtar.. Jag får dock lite ont i hjärtat kanske.
Nu håller jag och Milyan på och inväntar vår lasange i ugnen. Vi har haft en sån där jävla underbar söndag då man inte gör ett skit. Mer än att mysa och leka och så har ju jag bakat biskvier också.. check check..

Serdar slutar kl 6 men jag tror han kommer somna som en stock eftersom vi hade en RAKI kväll igår..eller ja john och serdar hade jag och madde sov mest haha tråk tjejer..
nej vi hade jätte trevligt faktist.

Nu bjuder jag på lite bilder istället.det är roligare.
jag försöker få mitt vardagsrum att gå i vit och oranget fint va?


Ps är det någon som vill med till ullared och är redo att paya lite på Maddes bil är ni välkommna att höra av er HAHAHAH..tant varning i do know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar