tisdag 15 maj 2012

Imorse kl 08:07 var det exakt en vecka sedan Niels kom till vår familj..
Veckan har varit fylld med lycka och känslor och en hel del hormoner och tårar.
Jag är helt överlycklig för att jag har två så vackra och fina barn,hela kroppen blir varm av all kärlek,
Dagen vi kom hem från sjukhuset så blev Milyan helt annorlunda han satt på sitt rum ville inte komma ut, ville inte kramas ingenting, JAG då? jag började grina och slutade inte förns jag somnade.
känslan av att Milyan var olycklig gjorde mig knäckt och mjölken rann till, så ja det var en tuff dag..
Nu börjar vi komma in i vardagen och allt är så som det skall,
Niels är snäll sover äter och bajsar. Milyan är glad igen och myser och kramas med oss alla i familjen.

En bra vecka men nästa vecka blir bättre och veckan efter där kommer vara ännu bättre.
Jag gillar när allt liksom faller på plats och det blir en vardag av allt..

Och visst är det sjukt att nu en vecka senare känner jag att jag lätt som en plätt skulle kunna föda 5 ungar till.. men NEJ NEJ! två är bra och så är det bestämt..nu får det vara nog även om det är det mest underbara mysigaste man kan få... Jag njuter av varje sniff på Niels nu för bebisdoft..alltså finns det något som luktar bättre??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar