fredag 25 maj 2012

Det är ju oerhört fult att skryta..
så nu gör jag det..men bara lite lite lite..
Min andra son minstingen i gänget, han är så gudomligt jävla lugn..
ja självklart vrålar han ibland men han är typ mest chill ligger i vagnen sover.. sover han inte ligger han och tittar, suger lite på nappen.. vill ha lite tutte men inte för mkt haha..det enda jag kan klaga på?
är väl att han spyr som en hel HÄST haha..
Nej gull unge pluttis.MEN det va egentligen inte det jag skulle skriva om..

Utan att vi haft världens mysigaste dag IGEN! men denna gång med min kära mamma..
vi åt lunch tillsammans här hemma sen tog vi oss ner på stan..Mommo inhandlade nya tofflor till mille och en fin tshirt och lite shorts.. TACK TACK säger Milyan.. Han fick tofflor med bil på.. han har blivit väldigt bilig på senaste..
Sen gick vi hem och vi hamnade på lekplatsen en bit hemifrån.. Milyan och jag lekte ordentligt ..
sen hem laga middag och tillsist bada ungen som nu sover som en liten dröm..
inget gnäll eller så idag inte..
dröm dag nr 2 alltså..


Dåligt med nya bilder..måste bli ändring.. men lite iphones bilder kan jag ju bjussa på!!
Första bilden visar hur mkt mille gillar sina nya kläder !! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar