måndag 21 maj 2012

Regn eller Regn ??
himlen blev helt plötsligt mörk och jag undrar allt om jag vågar gå ut och gå??
jag skiter i regnet men jag har inget regn skydd till Niels eller JO de har jag men VART??
frågan är ju VART i denna kaos.. alltså grejjer i förrådet man kan inte ens se vad som är vad..
jag skall ge det ett försök för jag vill ut och röra på mig..
jag måste...

Trodde jag hade slutat blöda haha men ååh så fel jag hade.. det kom tillbaka igen..
det är fasiken de äckligaste efter en förlossning tycker jag! Hoppas de inte håller i sig i sex veckor bara..

Annars händer inte så mkt..
mille fick va hemma från dagis idag med..
mest för jag får ont i hjärtat av att lämna honom och serdar började ALLDELES för tidigt idag...


 
å min fina mamma..gud hon hjälper mig så mycket just nu..hon kommer hit och leker med mille..
igår tog hon Niels så jag fick sova middag med Milyan.. Hur kan man visa sin tacksamhet tillräckligt??
de går typ inte....

3 kommentarer:

  1. Du verkar ha så fantastiska människor omkring dig, det gör mig glad! Hur går det med bebisen? Var rädda om varann! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja har verkligen det vet inte vad jag skulle göra utan dom.. han är jätte snäll och go..kräks mkt bara hahah de e ju inte så trevligt ;)
      hur mår ni??KRAM!

      Radera
  2. Åh, ja hjälp är verkligen uppskattat! Jag kände mig så glad också när mamma kom över och hjälpte mig när jag fick mjölkstockning igår. Som tur är så är den putts väck idag! JIPPI!!

    SvaraRadera