fredag 6 april 2012

Stackars bloggen.. den får lida.i onsdags fixade vi oss en ny soffa..den är alldeles alldeles underbar och helt sjukt jävla stor haha.. nu vill vi bli väck våra vita fort bara.
Dagis ringde kl 2 i onsdag och sa att lilleman hade hög feber och tog sig för örat..
Jag kände spontant.. whataaaaaa fuuuuuuck inte igen?? hur fan är det ens möjligt..
Jag springer till dagis där sitter han alldeles ynkligt  och över febrig.. usch i mamma hjärtat så att säga. Hem och snabbt blir det ju ett samtal till sjukvårdsupplysningen. En jätte duktig sköterska som hjälper mig ALLTSÅ verkligen hjälper.. hon försöker fixa läkar tid direkt men hon lyckades inte..hon sa ge smärtstillande och ge det till imorgon, om de blir värre ring igen,

Jag lägger Mille ner för en vila eftet en IPREN PLUS EN ALVEDON! ja då borde ju ungen få sova.
Men han bara skriker ut i högan sky.. så jag ringer igen.. och hon pratar med jourhavande berdskapsläkare och han tycker vi ska åka till akuten..

So we did.. Det som hände där va väl att dom skickade oss vidare till ÖRONLÄKARE dagen efter.
Så tack gud så fick vi komma dit, Det visade sig iallafall att Milyan har öroninflammation i båda öronen och i det högra är det illa torkat slem över trumhinnan.. nu pencillin i 10 dagar och droppar i 7 dagar..

NU vet ni varför jag varit borta..

Tillsist vill jag bara säga.
Att jag har visst gravid cravings jag trodde inte det men OH my.. när jag tänker på det finns de två saker jag DYRKAR just nu!!


ajax är nog sjukast..jag skurar min diskbänk med den hela tiden så fort jag får chansen.. jag vill typ dricka det ? För de luktar så sjukt gott..SJUKT VA??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar