söndag 22 april 2012

Började morgonen. men en sjuklig depp känsla..usch mådde fan riktigt dåligt där ett tag, Ut fort som bara den så jag och mille gick till mamma <3 där bestämde vi oss för att gå till linds och inhandla blommor till vår balkong som ni såg här i förra inlägget ;) vackart va??

I övrigt går jag här och längtar, längtar nog mer nu än med Milyan för jag har ont över allt haha, och alla dessa hormoner ja ni ser jag är inte mig själv,tänk om en liten slempropp ville gå? eller att vattnet bara splaaaaaaaaach aaa drömma är lovley..

gjorde mig en sjukt god korv stroganoff med Ajvar och massa sambal på...och satte mig på balkongen medans lille man sover middag och åt. det är 27 grader på vår balkong as we speak!
Skönt att äta i lugn och ro. alltså bara njuta av smaken av maten och inte kasta i sig..

Vi måste nog ut igen ikväll, så fort grodan vaknar och käkat är det ute stund för fulla rullar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar