måndag 23 april 2012

Milyan lider ju av natt skräck vilket jag inte önskar någon annan mamma och pappa!! Sen han föddes så överdriver jag inte när jag säger att vi aldrig sovit en hel natt utan att han vaknat, han skriker är o kontaktar och ja det är rent ut sagt för jävligt nattskräcken varierar vissa gånger är de små anfall som håller 3 min så somnar han om i natt hade han en på 15 minuter och natten innan 30 jävla minuter!! Annars sover han alltid väldigt oroligt!

Nu känner jag mig sönder och trasig vilket inte är bra eftersom
Nästa lilla plutt behöver min energie' jag måste ha tag i nån som kan hjälpa mig förstå vad jag kan göra?? Han är 2 år han borde få kunna sova sammanhängande?????

Kommer från och med idag föra som en sömn bok i varje morgon inlägg för att jag själv ska se hur jävla dåligt vi sover !! Kan inte fatta att jag pekar ha ögonen öppna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar