lördag 14 april 2012

Hej foglossning Hej!


Ja ni läser rätt.. Jag lider fan av den sjukaste jävla värk ever.. Det här är värre än mkt annat skall inte jämföra det med något..men om man säger såhär.
Varje gång jag vänder mig i sängen gråter jag nästan de gör så HELVETES ont.. och jag kan omöjligt ligga på rygg det gör sjukt ont.. Ja allt gör ont..när jag går när jag sitter aa allt.. just nu vill jag bryta ihop..skita i att vara gravid mer..men ja ni man får ju inte välja ;)


inte nog med det så har milyan feber IGEN på tre veckor har han varit sjuk tre gånger.. en av dom i ungefär 8 dagar.. så som sagt..de är ingen glad blogg.


HEJ och jag hoppas jag kan åter komma med gladare nyheter imorgon...



1 kommentar:

  1. usch låter inte alls roligt, varken med dig eller Milyan. Hoppas ni blir bättre snart! Nästa vecka kommer vi till ön, Hör av mig om vi får tid att kanske ses.. Var ju ett tag sen. Ta hand om er nu vännen. Kram

    SvaraRadera