måndag 2 april 2012


Plocka och plocka och plugga...
Lilleman är på dagis..jag tänker inte ljuga..det känns skönt han har så sjukt med energie som han får ut på dagis på ett helt annat sätt. Jag har massa av plugg men nu har jag tre frågor kvar så jag är klar innan han kommer hem..SKÖNT! sen skall jag inte halka efter så mkt som den här gången, men med alla sjukdomar och brist av sömn har pluggandet varit prio 15?? haha

 Jag mår mycket bättre nu när jag och serdar pratat om det här med min mamma ångest
han har peppat mig och han är inte ett dugg orolig för milyan, då borde jag inte heller vara det.för det kommer gå super..allt kommer bli bra..

Serdar körde ett rejällt april skämt med min mamma igår haha
jag har nog aldrig skrattat så mycket. Han ringde henne och sa.. med världens mest uppskärrade röst.
Vattnet gick du måste komma NU skit i bordet och spring hit nu. haha
mamma gick tvär på de..men blev ganska arg efter haha men de va ganska kul..SOM OM jag inte kunde ringa själv om vattnet gått..Lilla mamma <3

Tillbaka till skolvärlden, sen ska jag göra vårrullar till lunch.Yum yum!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar