fredag 29 mars 2013

Sa jag??

Att påsk marschen va ett vår tecken. Det tar jag så jävla fet tillbaka. fy fan varför utsätter man sig för detta? det är inte ens kul? Man går en lååååååång marsch och i slutet får barnen ett litet litet påsk ägg. Jag skulle hellre köpt ett stort för 500 spänn än att göra detta igen, Milyan va skit arg för han ville gå själv i kaoset, Niels hatar vagnen och ville bli bärd, Mina fötter va is och Serdars med. Vagn fan gick sönder hahahah ASSÅ! NEJ NEJ NEJ och tack NEJ! nästa år skall jag ha påsk fika hos mig. JAG MENAR de jag hatar kalas men ja ska bjuda några barn hit så ska jag baka en påsk
tårta.... die marsh die!!

JA och NIELS SARI vaknade 05:00!
Så vi har varit uppe ett tag.. snart sätts kaffet på och frullen dukas fram..
Skall faktist på tal om en tårta baka en liten påsk tårta till mamma idag :) för hon e världens bästa mormor och mamma...

Sen saknar vi ANNEBABA HALA OCH EMI med <3 p="">



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar