torsdag 14 mars 2013

Funny

Idag lämnade jag av barnen like i should pratade med emelie i telefon,de e verkligen dröm LIV!
drog till gymmet körde lite grann men känner mig som sagt helt död så orkade fan knappt något :( jag cyklade till gymmet,så jag bestämde mig för att cykla till Willys, Andra sidan stan från där vi bor,så jag cyklade och lyssnade på musik och solen skiner de va helt fantastiskt skönt, Handla på willan helt sjukt billigt om man jämför med konsum SJUKT!

Påvägen hem cyklar jag..så kommer CASH på playlisten då kunde det faktist inte bli bättre.
Nu har min ÄLSKADE ÄLSKADE mamma varit med mig och lekt med milyan medans Niels sover så jag har hunnit plugga klart medicin 2 kursen... kvällarna är jag så trött så orkar knappt..
så hallelulja nu e den kursen NÄSTAN över...







Tusen gamla bilder på en liten milyan..undrar om de e såhär niels kommer se ut när han blir 1 :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar