onsdag 27 mars 2013

Hjälp

Hej bloggen..
fick först av allt det sjukaste brevet med posten idag, förra veckan lämnade jag lite blod för jag känt mig så sjukt och låg hela tiden, Detta bröt ju sedan ut till världen värta influensa så nu i efterhand e det inte så konstigt, kombon sjuk sömnbrist är väl lika med bad...
Oavsett läkaren jag får träffa, Propsar på lugnande medel efter 2 minuters prat
hon säger att jag bör varva ner sova hårt haha. JA förklarar att jag full ammar min son och han äter på natte jag kan inte sova sten hårt för då kanske ja rullar på honom.. Hon säger åt mig att det är dags att sluta amma och ta hjälp av min man.SOM OM jag inte fick det...hon va riktigt jäva oproffsig i sitt sätt. Hon skulle höra av sig OM proverna visade något..
Ser brevet idag och får en klump i magen.. tror jag e döds sjuk typ..
Hon skriver exakt så här ..
" hej therese,dina provsvar va normala,Din trötthet beror på för mycket hemmajobb ansvar och sömnbrist,Se till att skaffa hjälp,( mormor farmor?? ) och vila upp dig. "

HAHA alltsÅ??? får en läkare ens skriva så????
vadå ansvar??? konstigt... Hon klagade på min unga ålder också.. när jag va där.. JA ni på gotland får barn när ni är väldigt unga!!
Jag är 25? är jag så pass ung??

what ever... Jag mår fortfarande piss och har försökt och försökt plugga på medicin 2.. men de här är den svåraste kurs jag läst..så sjukt stor...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar