fredag 15 mars 2013

GÜNAYDIN !!

Stackars Niels har ju tand plopp på gång, Dom kommer snabbt det är typ det värsta för de blir alltså mindre sömn än det brukar haha men jag klarar det jag biter ihop..
Idag känner jag mig lite gladare,, fredag kanske det beror på..

Hade ni tyckt jag va sjuk om jag tatuerade in serdars namn? Jag menar det blev värsta psykopat snacket nu när blondinbellas snubbe gjorde det.. Personligen skulle jag LÄTT kunna göra de..för oavsett vad som sker i framtiden är hans min första riktigt kärlek min man och pappan till mina barn jag menar han e ju något som förevigt kommer finnas i mitt liv.. Sen är jag ju skit KÄR i honom med hahaha... intressant att veta vad folk känner över detta laddade ämne!!!Snart har jag och serdar varit tillsammans i 5 år... sjukt.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar