lördag 1 september 2012

Trots min största tabbe ever. och skriva fel namn på en biljett.. Eller ja en bokstav
fel och när jag insåg de fick en panik attack plus hade kräket i halsen. Telefonkön har ALDRIG varit så lång. men som tur är har många lugnat mig och hon på bolaget sa att de är minimal chans för problem.Men ja ni vet.ibland har man ju den oturen att vara den lilla%

Hade mitt muntliga prov igår och slutade på ett C precis som mitt mål var.
kändes jätte konstigt för de kändes som om jag bara babblade hahah.MEN de känns skönt.
När jag är hemma igen blir de psykologi 1 .

Färdig packat. nu skall bara kameran laddas och presenten packas ner.
och tillsist en städning av vårt fina hem. får ångest av att tänka att hemmet ska va ensamt så länge HAHAH! konstig i know..

1 kommentar:

  1. Vad härligt för er att ni kommer iväg!! Ha det så trevligt nu på eran resa. Och hoppas på ingen strul för biljetten...
    Kram

    SvaraRadera