söndag 23 september 2012

Städar söndag och tvätt söndag.
Milyan och Serdar drog iväg imorse,ner till almedalen och lekte i parken och matade ankorna.
Jag och Niels stannade hemma. Han sov mest och jag städade. Skönt att börja veckan så.
Har sjukt mkt plugg imorgon kväll så det gäller att ligga i.
Hoppas innerligt på en god natts sömn. väldigt lite av sånna just nu..
tur att jag inte skall ha fler barn HAHA är helt jävla slut.
Milyan sover som en dröm nu mera.men de tog typ 2 år.
Så jag menar? tänk om Nielsen är lika dan.. i will dieeeeee........

Inte nog med det.så Har jag fått två FETA vita blåsor i munnen?
en på tungan och en på läppen. dom verkar ha krympt lite från tidigare idag men iaf?
ont gör dom.lika så min tandjävel... life is good på hösten.indiiiid it is...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar