tisdag 18 september 2012

Sverige och Sverige
jag känner mig splittrad i frågan om sverige är bättre än turkiet. i många fall vinner Sverige.
men ibland så fattar jag inte riktigt va fan man gör här! lite deppigt. MEN och andra sidan har de aldrig aldrig varit så skönt att komma hem. vår säng står högst på sait kna listan.

Milyan har ätit som en häst sen vi landade i Sverige, I turkiet åt han inte mkt alls.
jätte jobbigt då han blev väldigt grinig men som tur va hade vi välling me.
och SMAL blev han me..ännu värre min lilla plutte...

Resan har varit så otroligt händelserik så allt får jag nog inte ner.även om jag så önskat.
Men vi har badat badat, Levt citylife, Mirran har fått en fisk i fejset,ätit massa turkisk mat.
MASSA LAMACHUN jag åt typ 30 st haha nej men 10?
Min finaste svärmor har lärt mig och mirran att laga dolmar...

JA massa har hänt. 

Men mest av allt.
Så värker hjärtat. för vi saknar vår del av familjen vi lämnade i turkiet.
DE FINNS INGA FINARE MÄNNISKOR...
We miss u all so much !!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar