fredag 20 juli 2012

Vet ni.. nästa vecka skall jag jobba.. känns dröm bra.. bara 3 timmar så det blir ju nemas problemas..
Niels och Milyan får nöja sig med Pappa dom timmarna...ser framemot det.
Niels är lite väl liten för att jag skulle ta ett  7 till 4 pass men 3 timmar de kirrar jag..
så jag slog till på två timmar i augusti med...Wipwip.

Har använt systemkameran lite nu och inser att FAN va fina bilder de blir man dööör



Sen måste jag ju bara ta upp de här.. NI vet hur de är när man är i omklädningsrum på badhus? asså min värsta ångest hatar de.. ALLA är nakna och liksom ingen tycker liksom att de är onormalt och ingen försöker heller typ kanske ja vet inte typ hålla för ? eller vända ryggen mot när man duschar.. utan där står man i en och samma dusch med massa nakna människor?? neeee asså jag pallar de inte.får typ panik ångest. hahaha jag menar inte att de är fel på kvinnokroppar men jag vill liksom bara se mig själv när jag duschar inte 15 andra kvnnor !! aa blev luddigt de här men jag hoppas ni fattar va jag menar

1 kommentar:

  1. Haha jag håller med dig! Lite kan man väl hålla för hehe

    SvaraRadera