söndag 8 juli 2012

Igår kväll låg jag i sängen och såg åter till cold mouniten. Shit vad dåligt jag mådde efter den. HATAR filmer där det slutar så jävla oklart, Hon väntar på sin kärlek och han kämpar för att kunna komma hem, Han kommer hem dom ligger är lyckliga, Sen dör han ?? wtf..
ångest in i hjärtat på mig iaf...

Att tillägga är väl också att den här sommaren är den värsta ever?? fan solen lyser typ ALDRIG!?

Milyan har utvecklat lite av en flugskräck, det är mitt fel egentligen,jag är sjukt mesig när det kommer till Bin gettingar spindlar sånna där harkrankar haha,stora jävla flugor är också äckligt men jag är inte rädd för dom, Iaf en dag på balkongen när jag städar kommer en stor jävla typ skalbagges liknande sak fram, Jag skriker och hoppar bakåt och letar efter saker att döda den med..
I did kill it ;) Men milyan såg på alldeles förskräckt över denna reaktion hans mamma fått,
vi frukost dagen efter säger han. Mamma huhuhuhuu vilket betyder mamma grät och pekar ut mot balkongen hahah...
aja iaf nu är vanliga flugor alltså precis lika läskiga enligt honom, idag vid frukost hade vi besök av en stor fluga, och Milyan flippa ur, Jag filmade det.. så nu skall ni få skratta, ( I denna video berättar jag inte att dom INTE är farliga, men efter har vi pratat mkt om det ) i fall nån nu skulle tycka jag är hemsk hahaha..men visst är det otroligt att barn verkligen tar efter föräldrarnas beteende haha alltså jag menar han hade ju aldrig brytt sig om en fluga innan det på balkongen hände,
tur att jag tuffat till mig på dom senaste åren när de kommer till djur..
glömmer liksom inte när vi va på jakt efter mördar kakelakan i turkan 07 uuuuuuh.
sanne och ellinor tog den, med min SKO tillslut..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar