onsdag 18 juli 2012

Äntligen känns det som om min viljat valt rätt väg.. jag skall bara gå ner i vikt..
men jag tänker inte hård banta, jag ska motionera rätt och sluta äta massa små ät och godis..
jag skall hitta vägar så jag också kan få " fredagsmysa" har hittat skit bra recept på nyttiga choklad bollar, Måste dock hitta agaves sirap? någon som vet var jag hittar????
och sen skall jag göra lyxknäcken,, MASSA frön och havsalt.. sen klart.. inväntar receptet JUST nu!
blir dom bra ska jag dela med mig till er ;)

Skall när mitt bröd jag har nu tar slut..endast köra mörkt bröd till mig själv..
grabbarna får de vita.. älskar dock vitt bröd egentligen..men VA ska man göra..

Köpte också skit snygga tränings tröjor idag...
jupp jupp!!
Puss på er gullisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar