torsdag 5 juli 2012

Cleaning lady !
Kom att tänka på nu när jag städat i kring och hängt tvätt, Japp jag städar tydligen kl 10 på kvällen, konstigt när man kan sova tidigt för ALLA killarna somna typ halv nio, nej då kan jag inte slappna av utan har fixat här tills imorgon ifall det är fint väder så vi bara kan dra ut :) Jag börjar ju bli brun och då kan jag ju lika gärna fortsätta bli det ;)skit samma jag skulle iallafall bara berätta att när jag nu valsat i kring här hemma med tvätt och plockat alla tusen leksaker och matrester under Milyans plats i köket, så kom jag att tänka på våra lesbiska städ tanter vi hade i turkiet ( Emelie Mirran ) vet att ni läser haha, tänk om dom kunde komma hit och städa för mig :) eller ja vem som egentligen
så är det någon som känner sig manad till att bli min städerska, UTAN betalning man får umgås med mig och det är ju SÅÅÅ roligt??

Min balkong är tilloch med städad nu i denna stund innan jag ska somna.
Jag inser här och nu att jag faktist känner mig ganska stolt med va jag åstakommit under dagen, Lämnade tillbaka dammsugaren, och trust me on this one.. JAG åkte buss med två barn i en syskonvagn full lastad med dammsugare grejjer.. Oh my god oh my god vad jag ska ta ett körkort. MÅSTE!!!!

många mål många mål...

Aj dags att sluta blurra..
MEN Mirran har ju gjort min day kvinnan drar till alanya,och min mage värker..
Jag vill ha palmträd, doften av hav,medelhavet alltså inte östersjön !!glädjen som finns där aaaj skit samma happy for min kompis, men en gnutta avis ;)

God natt från en hard working mama!! vilket jag från och med NU! alltid ska avsluta mina inlägg med..så ni blir påminda om min styrka moahahahahahahhah!!!


Ps, Josefin är så jäääävla duktig ;) pepp pepp....Puss på dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar