fredag 16 mars 2012




Världens vårigaste dag!!
Efter ha städat hela lägenheten och tvättat en maskin så kände jag mig fasiken super nöjd med starten av helgen, Kl halv fyra tänkte jag gå hem till min kära mamma och hämta hem min prins som vår städade hennes trädgård.. Shit vilket väder de va..inte en vind puts och värmande sol.. Jag NJUTER!!Vi bestämde oss íallafall för att gå till Ica maxi för närmaste butik till oss är Konsum. Som först och främst är pissigt dyrt. och NOLL insperation man vill typ sluta äta när man går dit.. SO we did vi gick till ica maxi.. handlade lite och sen åt Milyan korv med mos och han och jag delade en mjukglass..drööööööööm mysigt...
Han är så extremt duktig.. 2 flaskor välling på 3 dygn?? HELT otroligt.. och dom två har bara varit när han skall sova...Inget på natten eller nånting.. Jag är så glad :)
HOPPAS de håller sig.eller det skall det..
bjuder på lite bilder från promenixen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar