lördag 24 mars 2012




God kväll! Bjuder på lite gamla bilder från början av hösten, Älskar dom här bilderna men dom har varit så mörka. men med mitt drömprogram som man kan fixa och trixa med bilderna i lyckades jag FIXA fixet.. Tack tack vår foto vägg kommer bli grym..När det är dags.
Dagen har jag spenderat med att till att börja med städa här.. fy fan dammråttor har fasiken inte lyft ett finger i hemmet sen förra söndagen då Milyan blev sjuk..
på tal om SJUK! vi va på akuten igår för hans feber var fortfarande skyhög och ja ni vet jag ville det helt enkelt.. doktorn sa då att han va lite bubblig i örat och lite röd men inget inflammation ÄN! idag har det runnit något gegg från örat så jag ringde 1177 för och dubbel kolla.
mmm mycket riktigt blir det doktorn nr 3 imorgon. det är troligtvis en inflammation som behöver behandlas med pencilin.. sug min balle sjukvård rent ut sagt..
Å på måndag kommer målarn..och tapeterserar om vårt vardagsrum..jätte kul verkligen..
allra helst med en super sjuk unge..
5 veckor kvar till bebis. hoppas den stannar för just NU har jag upp över öronen med jobb.. Jag har ju inte ens hunnit börja bona... jävla skit...
PUSS !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar