måndag 26 mars 2012

Förlossnings boken..
Japp den ligger fint där i hyllan och väntar på att jag ska öppna den.
vet inte om jag vågar,vill inte minnas alla dessa olika faser och steg..
vill inte skrämma upp mig själv.
Å andra sidan har jag en ganska skön inställning känns det som..
fick jag ut milyan varför skulle jag inte fixa det här, Jag vet ju hur det fungerar.
Jag vet att man inte dör. Smärtan tar slut, antingen snabbt eller långsamt..
MEN efter du klarat det..är man ju den starkaste jävla kvinna i världen..
kanske ska ha med en mp3 och verkligen POPPA we run the world girls med beyonce under förlossningen? hahaha det vore humor...
Man kanske ska filma den?? förlossningen??
aj tusen bubblande frågor..
Imorgon är det dags för en extra tid hos BM kolla att kexet beter sig..
NU ska ja sova...
har liksom INGENSTANS att ta vägen nu när målarn spaklat ner hela vardagsrummet..
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar