onsdag 14 mars 2012

Idag blev jag faktist rädd för Mille, Skulle hämta honom på dagis som han annars gillar jag menar ungen blir som en sol när man kommer och vinkar hej vilt till fröken för att han ska få gå hem.. IDAG blev senariot lite annorlunda.. Han vägrar alltså att gå från dagis, Han håller sig fast i sandlådan och skriker NEJ NEJ NEJ!! Jag är ganska chockad och tänker men jaja då får jag bära ut honom. Han skriker och sparkar och SLÅR mig i huvudet??? haha alltså jag är helt chockad fortfarande han ÄLSKAR ju att gå hem med mamma.. idag va dagis BÄTTRE??
Jag får väl vara glad att han gillar det så mkt..men chockad i was...
Var på mitt gamla jobb och hälsade på idag med.. Mysigt saknar dom jätte mycket.
hemma fru de luxe är inte alltid det bästa NEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar