söndag 4 december 2011

Skön Söndag..
Serdar var ute igår så han fick sova i vårt gästrum HAHA! jag tål inte bakis rum? ni vet när man ligger instängda i ett rum och det bara osar sprit och man känner sig full själv.. JA iallafall så hade jag och Mille hela dubbel sängen för oss själva.. Jätte mysigt han är så gosig mot sin mamma.. <3 vi vaknade kl 9 åt frukost och har bara myst.. NU har jag städat lägenheten och har fortfarande TRE timmar kvar tills jag måste börja gå till jobbet.. Dröm dag..
Magen kurrar dock och jag ORKAR inte äta lunch..skulle göra vad som för att få gå ut och äta något gott innan jobbet....


Hittade massa små filmer på min älskling när han var liten .. Kan inte fatta att tiden går så snabbt..lägger upp några sen nån dag när jag får tid...

Pussss på ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar