torsdag 15 december 2011

Efter ha varit typ förlamad i mitt ben igår så känns de bättre jag kan röra mig och de stramar bara lite.. Undrar verkligen var de va som hände..
Kvällen innan hade jag och serdar twilight mys jag har erkänt min hemlig förälskelse i Edward.. Han tog de bättre än jag trodde HAHAHAH nej han brydde sig knappt..

Iallafall så skulle jag smsa madde om just filmen och va hä'nder.. min telefon är död de går liksom inte och röra den inget öppnas eller nånting..jag bröt ihop nästan..
Dagen efter så KÖPER min fina man en iphone till mig.. ååh så fin han är.. OCH telefonen är alldeles perfekt hahaha jag fick en SVART! wuhu..
ena nackdelen e att ALLA nr försvann så ge gärna era på facebook om ni vill nå mig eller skicka ett sms till mitt nr.. ja har ju kvar de..
NU blir de dagiS...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar