torsdag 8 december 2011

Har avnjutit en lång frukost nu..utan någon stress till jobb..känns skönt jag behövde verkligen vara ledig. Kom och tänka på alla människor man lär känna i livet? Ni vet varför man egentligen mött människor som sen stannar i ens liv alltid och några försvinner ju också. men det e ganska kul när man tänker på det..
jag skulle kunna göra ett vän träd haha hur jag träffat mina vänner som sen genom dom mött andra som jag håller KÄRT! Jag och Mirran hatade varandra först. Jag och Josefin pratade väl aldrig riktigt sådär jag tyckte hon va lite snobbig hhaha,bara några få exempel förståss men ni fattar vad jag menar va???

snart skall jag väcka min man...


titta på mitt lilla lejon?? han såg lite ut som ett lejon när han föddes.. Lille Aslan !
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa va söt han är.. skulle kunna pussa ihjäl mig

1 kommentar: