onsdag 7 december 2011

Hu skäms på mig..
bloggar sämre än sämst..Just nu Lider jag av en fet jävla vitaminbrist tror jag. Ni kan inte förstå hur trött jag är!? jag dör nästan lite varje morgon när jag skall gå upp vid 6 för att röra mig mot jobbet.. Jag är totalt sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!!

förra veckan bakade jag en kladdkaka på jobbet, Jag krossade lite pepparkakor och drog i.. det blev helt sjukt gott ?? de får ni testa..en liten kul grejj och bara prova tycker jag..

IMORGON är en alldeles underbar dag.. Jag är ledig och annat fint..

1 kommentar:

  1. Hej finaste du!
    Nej jag bryr mig inte alls. Blir bara så trött på folk som ska hålla på.
    Jag mår bra.. och magen den växer.. Nu börjar det bli tungt och jag längtar lite tills magen är borta igen ;)
    Hoppas allt är bra med er!
    Puss

    SvaraRadera