torsdag 18 augusti 2011



Iyi aksamlar
Nu ni.. Dagen har varit jääävligt lång..Milyan har varit på ett dåligt humör hela hela dagen..vilket resulterar i en trött mamma. Vi har dock hunnit träffa Madde och Kendra..Jag har såklart gosat med lilla prinsessan..Sen avslutade vi kvällen vid josefin och bon bon.. Mysigt.känslan av höst blir starkare och starkare varje dag.. Men det är OKEJ!

Jag önskar mig ett bra recept på en bantar soppa?Jag funderar på om man bara kan köra vilken soppa som helst.. DÅ kan man ju variera lite?eller??Hatar att ens behöva tänka på bantning men efter lagt på mig ytterligare kilon har jag inget val..Skall också buda på ett par easy tone också... JÄVLAR vad gött de hade varit..

God natt!!




2 kommentarer:

  1. Neeeeeeej don´t do it ! :/ Soppor är skit. Dom smakar skit, slösar bort både tid och pengar. Har sett många som plågats med dom och visst har de kanske gått ner... MEN sen upp igen lika fort. Inteee bra Therese :) Jag skulle prova en gång köpte nån jävla kartong med flera såna shakes och jag fick fanimej inte ner den första. Värsta jag smakat. Så det sket sig på en gång :)

    SvaraRadera
  2. haha oj ja läste nog inte så noggrant :P det var kanske en vanlig soppa du var ute efter? bra där ... he he he!

    SvaraRadera