fredag 12 augusti 2011


God morgon
Jag bara älskar att vakna 4 på morgonen av en skrikande unge.. som skriker utan anledning..Är det inte underbart?? Sen går man upp och han somnar om på en gång, Vaknar igen är vaken 5 minuter sen lämnar han något ännu underbarare i blöjan..när man inte ens hunnit vakna till..
Välkommen till min värld.. Å andra sidan funderar jag på om en 1 åring kan lida av sömnproblem?? HAN vaknar jämt alltså minst en eller två gånger på natten och bara skriker? Man undrar ju.............

Ikväll står jobb på schemat.. jag älskar det här jobbet och börjar bli lite stressad av att jag faktist snart slutar på schema och endast kommer vara vikarie... it sucks...


Nu skall jag göra i ordning frukost till mig och min lilla klätterapa...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar