torsdag 25 augusti 2011

God natt God natt lilla blogg
Det kunde ni tro det..jag sitter här och inväntar Mirran som är på båten.. LÄNGTAR tills hon kommer så jag får sova lite är D Ö D!
Köpte världsfina gummistövlar till en kille i världsklass idag..alltså min lilla Mille.. Gud va han är fin..ibland kommer det över en.Man blir nästan lite chockad av att han kan va så fin??
MEN det ni..det kan han....

Imorgon skall jag inspektera ett ställe där jag skall extra knäcka i helgen?? ii skall bli kul..
Long time no see är väl det enda man kan säga?
I övrigt behandlar livet mig alldeles alldeles perfekt..Nästan lite för perfekt och lite för snabbt men man ska inte klaga.
Livet har sina vändningar och allt sker av en anledning det tror jag iallafall. Allt har sin tid allt har sin plats..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar