torsdag 9 augusti 2012

Sitter med min fina mille och ser tv. han har myst in sig i min famn och vi ser sommarlov.. eller han gör jag läser bloggar :) Imorse fick jag en sån där överflöd av kärleks känsla? vet ni?
Milyan vaknade och kom ut i sin pyjamas och satte sig brevid Niels och pussade honom och sen pussa han mig och alltså? jag döööör vad jag älskar dom ?? dom är så fina och perfekta ja allt..
vissa dagar så envisas vi med den där 2 år trotsen men vi överlever. vi överlever alla utbrott även om det är jobbigt just då, ibland känner jag mig lite misslyckad när man inte kan deala med utbrotten så som man vill (PEDAGOGISKT) men å anda sidan varför lägga vikt på sånt?så länge han är glad och lyssnar på mig ? Jajaj blablabla nu kom jag in på fel spår..


Niels skall få sina första sprutor idag, SER inte fram emot det...
skall göra de själv alltså Serdar jobbar !! och jag ska få hålla honom medans hon lurar honom och sticker in dom där sprutorna i benet :( SOM tur är är vår BVC tant snabb och kör båda på en gång ...
de är mkt bättre än att trösta i mellan för att sedan ge dom en till när dom lugnat sig..
Iaf enligt mig :)

wish us luck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar