tisdag 21 augusti 2012

Har tappat bloggen helt. Har dom senaste dagarna varit lite låg.vet inte varför alls men hatar att känna så. När man har två super sol strålar hemma.å andra sidan har jag pluggat massa så ligger jätte mkt före. bra om vi nu åker till turkiet i sep. då behöver jag inte oroa mig över skolan.för den är klar :)

Städat mitt kylskåp idag.blää. Säger varje gång att nu ska ja göra de varje vecka men de blir liksom inte så..sen inser man hur äckligt de är hahaha..men nu skiner det.
Niels utvecklas helt sjukt. han rullar från rygg till mage han pratar som bara den.skrattar jätte mkt och blir mer och mer underbar hur de ens är möjligt.
Milyan pratar och pratar så man inte ens kan förstå va han lärt sig orden?OCH han har tagit över min iphone så om jag inte svarar eller jag svarar och inte pratar är det Milyan som pysslar. Samma sak om de kommer bilder på INSTA som är svåra att klura ut ..då är det Mille hehe ;)

Nu skall jag fortsätta små deppa och städa vidare..
Hadi bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar