tisdag 28 augusti 2012

2 års monstret is back...
Jahaja då va vi i en annan fas av livet. Måste vara jobbigt med alla dessa ålderskriser Mille går igenom haha eller är dom jobbigast för mig?? Nu är de nya att kasta saker hej vilt.. Jag som mamma blir alltså ganska så trött var dag.. TUR och tur för mig att Niels fortfarande är ganska shysst.
Dock börjar han komma till stadiet "HATA ATT LIGGA NER" den e ganska tuff.. som tur är så finns ju räddaren i nöden min kära babybjörn.. Tack åter igen TACK! alla mammor borde få en babybjörn på BB och ta med hem haha...

Idag har jag varit på stan med Madde och Mamma och sötnötarna.
Köpte välbehövde grejjer nu.som ett rese apotek med diverse nässpray och droppar och after sun plus SUN haha ja allt man ska ha.. och en simdräkt till mille.. 50 spänn? fick fan en chock haha en sån kostar 300 i börjar av sommaren haha! (SNÅL OVE)

Har bokat muntligt på fredag känns skönt att ha hälsopedagogiken klar nu innan vi drar. Avslutade fasiken den på 2 veckor Starkt gjort av mig hah..

Sen kan man ju få över strl 40 nu mera de e ju rätt shyrre istället för 46 ;)
Nu är de lite mera eller ganska mkt mera jobb tills jag kan klämma i mig i en 38 igen..
Men en dag då ni då skall jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar