tisdag 7 februari 2012

Jag har så bra nyhet till er mina vänner en nyhet jag inte ens visste eller hade tänkt på rättare sagt :) ni alla borde veta att jag har ett starkt beroende av nässpray det är allt från barnspray till mentol som alltid varit lite av en favorit haha

Jag fick kräksjukan och hela den natten var inte sprayet i mina tankar ens och natten efter sov jag som en stock!! Nyheten är alltså att jag har fått min näsa att förstå att vi klarar oss utan!! Jag är glad :)

Kul nyhet så här på kvälls kvisten

1 kommentar:

  1. Åh jag vet hur det är att vara beroende av nässpray. Fast det var endast otrivin menthol. Mamma fick till och med köra till jobbet med en flaska en gång mitt i natten för jag (inbillade) trodde att jag hll på att kvävas, fik panik och kände hur jag inte kunde andas fast halsen var fri.

    Fick hjälp av läkare med kortisonspray och efter typ två veckor - fri! :) Använder aldrig nässpray längre, inte ens vid extrema förkylningar.
    Vill inte hamna där igen!

    SvaraRadera